Vill du bli min kompis?

Mitt lilla hemma spa fortsätter sin verksamhet. Inte nog med att jag har baby lena fötter nu, utan nu har jag även haft på mig en ansikts mask som tydligen ska göra fejjan mjuk och fräsch. Alla har vi juh sett hur vissa lägger gurk skivor på ögonen. Vissa säger att det är bra, vissa säger att man gör det,..hmm..bara för att göra det typ!? Själv så kommer jag ihåg hur jag brukade få lite ansikts mask av mamma som liten. Då la jag alltid gurk skivor över ögonlocken för att det var skönt. Så jag kör än idag på det! Dock är det hundra år sen jag haft ansikts mask sist. Nåja.

Hitills har jag lyckats kladda det i mitt hår, i näshåren i käften och i örat. Masken har stelnat så jag kan varken skratta lr prata. (Tror min pojkvän skulle uppskatta att jag använder den när jag är med honom, fniss!) Den luktar otroligt illa! Men va faan, det ska det juh vara värt om den nu funkar! Återstår juh iaf att se efter jag nu sköljt av mig den. Tänkte visa hur jävla snygg jag är just nu ;)

Och till dig Mattias, jag hoppas du fortfarande vill vara tsm med mig efter att ha sett dessa bilder. Du är nu iaf förvarnad ;)


Min nya sysselsättning!? Fredagsegenmyshemmakvällspa!



Kommentarer
emma

e det där bra för ansiktet alldrig provat faktist sånt där;)

2009-08-09 @ 13:36:45
URL: http://themami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0