Pirrig i magen

Tjaa!
Ja jag vet att min uppdatering (nästan som vanligt) suger, men denna gång har jag faktiskt någonting att skylla på. I torsdags begav vi oss till Hedenäset och hälsade på svärmor och svärfar. Har varit där tills på Lördagen. Då bar det vidare till Kalix till min la familia och firade mormor med en kräftskiva. Hon fyllde år i onsdags och i vår familj har vi som tradition att käka kräftor då :) Söt Mattias var defenitivt ingen kung på att rensa kräftorna, men med lite hjälp från lillebror så lyckades ha få i sig ett par ;) Har fotat en massa bilder som jag tänkte lägga upp. Men just nu har jag defenitivt ingen ork till det. Men jag lovar att inom dom närmsta dagarna så kommer jag iaf bjuda på ett par bilder :)

Idag kom vi hem till Boden igen. Var och hämtade ut det mobila bredbandet som vi beställt. Så nu sitter jag i sängen nyduschad, med laptopen i famnen och surfar på nätet. Helt underbart ;)
Sitter och funderar om imorrn och då kittlar det lite extra i magen. Börjar juh nämligen skolan imorrn :P Blir precis som när man började 1:an. Känner inte en käft, hittar defenitivt inte i skolan. Nåja, vi skulle träffas i skolans aula, haha det kan juh dock bli spännande med tanke på att jag inte ens vet vart den ligger :P Nåja, nog vettja jag överlever. Lovar iaf att uppdatera imorrn hur det gick :)

Nu ska jag mysa lite med Mattias innan han somnar. Sen blir det säkert att glida runt lite mer på nätet när man nu lever med sån här lyx ;) Plus att med mina fjärilar i magen så lär jag juh inte ha det lättaste att somna ikväll. Nåja, önska mig lycka till för imorrn. Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0