naket

Efter en lång natt med väldigt sjuka samtal så lyckades vi somna tillslut. Har sovit till halv 2 typ haha. Men skönt var det!
Idag har vi återigen käkat varma mackor och bara jyrat på. Nu sitter jag och väntar på att mammi ska komma hem så hon kan köra mig till kalix så jag får åka heeeeem. Åh vad skönt det ska bli att äntligen få krama om mattias. Och självklart skare bli kul att träffa myran igen. Mattias har juh haft henne själv i ett par dagar och är väl måttligt förälskad i henne nu ;) sötfrö! Näe nu ska jag klä på mig. Kan juh inte direkt åka buss i min nuvarande outfit höhö.
P.s skriver sen när jag har ström i min mobil igen. Fuck vad skööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0