Mys söndag!?

Vaknade upp av att kroppen var uttorkad och defenitivt inte utvilad. Har hasat runt här hemma med brudarna och vart allmänt slöa. Drog på stan och käkade bakis mat, mums! Sen har vi vart och kollat när Mattias spelat fotboll :) Han är så duktig så!

Igår hade vi förfest hemma hos oss. Drack lekte leker och svammlade på en massa. Var riktigt trevligt! :)
Efter det begav vi oss ut på farmen. Hade förbannat roligt! Iaf jag :D Dansade som tok och rockade fett på borden. Synd bara att det ksulle vara 800 grader varmt där borta så man höll på att avlida :S Helt seriöst hade dom behövt sätta in ett tiotal AC maskiner där inne, fy faan asså! Nåja, kul var det iaf :)

Nu sitter jag ensamen hemma och har allmänt tråkigt. Tänkte fara och hyra film men äger inte en krona så det får bli tv tittande. Är sugen på nå gotta också, men som sagt även där sinar ekonomin. BLÄ!
Saknar Mattias sjuuuuuukt mkt! Känns som att man knappt sett honom nånting den här helgen :( Men sista natten han jobbar på ett par dagar. Så imorrn får jag äntligen umgås med honom. Och inte nog med det får jag juh faktiskt sova med honom inatt :D (Lr imorrn snarare, haha)

Näe nu tycker jag mig faktiskt höra åskan en bit bort. Typiskt, då kommer jag varken kunna sitta vid datorn lr tvn. Åååååh vad jag önskar att jag hade en bra bok att läsa just nu! Nåja, ska hitt på nå. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0