Min pojkvän

Vad heter han: Mattias Sundelin
Vad har han för favoritfärg?: Öhm,..blå?! :O
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Har han färgat håret nån gång: Jepp
Har han klippt sig någon gång: Tror inte han klippt sig själv haha. Men allmänt, jadå
Dricker han: Ja
Röker han: Nej
Vad har han för mobil: En sony ericsson
Vad har han för färg i sitt rum: gult
Har han någon/några bröder: en storebror, Fredrik
Vad är hans favoritmat?: Vet inte om han direkt har nån favorit!?
Vilken mat hatar han?: Klimp haha!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Åh shit, jag tror han faktiskt skulle vara duktig och spara en hel del. Kanske köpa hus en ny bil?!
Vad brukar han göra på helgerna: Beroende på om han jobbar lr inte. Men är han ledig så umgås vi, han dömmer hockey ibland, tränar, festar osv.
Vad heter hans pappa och mamma: Lars "Lasse" och Gunilla
Har han bråkat med nån någon gång: Jepp
Vad har han för musiksmak: Defenitivt inte samma som mig haha ;D Näe men han är väl ganska allätare
Hur/var träffades ni första gången?: Haha på en fest i Lule
Hur gamla var ni då: Öhm, jag var 17 då var han alltså,...23. Haha bra jag är på matte!
Vad påminner dig om honom: Låten Infinity
Vad var det första han sa till dig: Det minns jag inte!? Hej?
Vad var det första du sa till han: Tja?
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Det är alltid olika
Är han beroende av något?: Njaa, inte beroende!?
Vad kallar du han: Mattias, baby, hjärtat
Vad kallar han dig: Baby, älskling
Tränar han: jajemänsan
Hur länge har ni vart tillsammans: Snart 7 månader
När fyller han år: 13 Juni
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En jukka-palm lr en kaktus haha. Näe men en lilja lr en ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snäll, omtänksam, givmild
Vilket år är han född: 1983
Gillar du han?: Ja, men jag älskar honom mer än vad jag "gillar" honom.

He´s the love of my life <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0