MAAAAAAH!

Sitter hemma i Boden och håller på att för ruttnas av tråkighet! Hade så jäääääävl gärna velat fara på luleå kalaset. Att massa polare hör av sig och jätte gärna vill ha dit mig gör inte saken bättre. Men det gick inte, har juh Myran och kan inte lämna henne själv. FUCKING JÄVLA KUK SKIT! Andra året i rad jag missar lule kalaset. Andra året jag har velat fara dit men inte har kunnat av olika anledningar. Tur att jag har min underbara och älskade yokoo som just nu är på väg hit till mig. Fy satan i helvete vad här ska härjas säger jag bara! ;)
I väntan på henne har pappa satt massa griller i huvvet på mig som jag nu försöker klura ut. (det går inte bra).
Ska glo på tv lr nått. Ha det fint folk, utom du du och DU! And remeber, what goes around comes around!


Kommentarer
Anonym

ni ser inte så lyckliga ut han och du

2009-08-03 @ 20:11:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0