HEMMA! :D

Då var man tbx i Boden igen, så underbart! Har juh vart hemma sen i söndags och smart jävla jag hade juh som sagt glömt laddaren hemma. Så jag har fått vara utan mobil i två dagar. Det har vart mindre trevligt kan jag säga. Nu märkte jag hur jäkla beroende man egentligen är av mobilen. Skrämmande egentligen om man tänekr efter. För jag ringer ändå inte så mkt. Men nu lever min älskade telefon igen så nu kan ni ringa och smsa hur mkt ni vill! :D

Samtidigt är det juh helt underbart att få vara hemma med Mattias. Dock har jag knappt sett honom nu med tanke på att han jobbar. Men han har slutat för en liten stund sen och lär väl dyka upp här snart. Wiie, har längtat som faan efter honom. Nu kittlas det i magen som det gjorde i början. Att det fortfarande kittlar i magen efter snart ett halvår tycker iaf jag är ett bra tecken ;D Men å andra sidan är det väl inte direkt en nyhet hur kär jag är i karlNNNNNNNNNNN!? fniss.

Näe nu ska jag fixa fram nå mackor till mig och baby. Kvälls mys blire kan jag garantera! Cya


Kommentarer
AnnMary

Är du kär i Karl?;)

2009-08-06 @ 00:04:12
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0