Facebook

Har återigen haft en natt full med mardrömmar. Helt sjuka drömmar. Vette faan vart dom kommer ifrån? Har drömt att folk har tänkt våldta mig. Hel knäppt :/ Har iaf sovit ut och det var riktigt skönt!
Har inte gjort allt för mkt idag. Har gått igenom bodan med mammi och hittat massa roliga saker höhö. Gått igenom en massa gamla bilder på mig och familjen. Oj oj fy faan hur man har sett ut alltså. Hittade även en hel del gamla brev som jag fått från polare genom åren. Tänkte ta och sätta mig och läsa igenom dom. Tror jag kan hinna få mig ett skratt lr två ;D
Har föresten försökt peppa mamma att börja använda sin facebook. Gick dock inte så bra. "-Jo men om pappa skaffar en så börjar jag använda min!"
Pappa: "-I helvete heller!" Sååå den gick inte. Sur gubbe! Så mina päron håller sig ifrån facebook. Tråk!

Nu måste jag snart hoppa in i duschen för sen ska jag hitt på nåå ;D Är sugen som satan på att bada med får inte med mig nån :( Blä! Bada med mig?


Kommentarer
Anonym

Jag kan bada med dig..:)

2009-08-03 @ 19:12:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0