Att yoga lr att ikket yoga

Idag har vi sovit för länge, igen. Men skönt var det :) Steg upp och for på stan och inhandlade mat. Blev baguetter på opalen. Så jävla mums! Efter det for Mattias och jobbade och jag latade mig själv i soffan ett tag. Sen begav jag mig och handlade, sen har jag plockat till lite här hemma också. Timmarna har flugit iväg med en jävla fart och känns inte som om man gjort ett skit idag egentligen. Hemskt :/ Snart börjar skolan och det har satt igång fjärilarna i magen kan jag säga. Fy fasen vad spännande det ska bli. Wiiie. Inte nu på måndag, men nästa ;)

Vad som kommer hända resterande av kvällen är ännu oklart. Tänkte faktiskt försöka våga mig på ett yoga pass. Kommer väl dö så ovig och otränad jag är, men va faan. Det är juh kul ;D kanske jag till och med får med mig Mattias sen ;) De ni!
Näe jag ska iaf göra ett tappert försök. Hur det går återstår juh att se sen höhö ;D Cya


Kommentarer
Millah

Haha ne eller nog finns det ju saker och göra,men är man pank så är det svårare på den fronten =(

Men promenixa är ju härligt det med haha..



jaha jasså ska du plugga i höst ? =)

2009-08-15 @ 23:00:07
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0