Ännu en dag

På skolan. Det har gått lika bra idag som igår. Idag har vi fått göra ett Engelska prov, lr rättare sagt en diagnos för att se hur bra man är i engelska. Jag fick 209 av 243, och med det är jag förbannat nöjd! Jag menar jag har inte ens rört en Engelska bok på snart två år. så nöjd vart jag :)
Har börjat surra med lite mer folk nu så det är juh ännu trevligare :) Imorrn har ska vi bla Yoga och ha svamp undervisning. Helt ärligt ser jag väl inte helt fram emot det haha. Nåja, man kanske blir positivt överaskad!? (knappast)

Ikväll har jag mest tagit det lugnt, det har varit riktigt skönt. Är trött som en jag vet inte vad. Ska kamma ut min svintoboll på huvvet, sen ska jag krypa ner i sängen och dra upp täcket till näsan. Sweet! Näe borsta gaddarna nu! Cya

P.s Tack baby för att du har tvättat :-*


Kommentarer
Linnéa

tack så mycket :)

2009-08-26 @ 23:00:14
URL: http://liinko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0