Ååååh typiskt! :(

Såklart jag fastnade vid datorn istället för att gå och lägga mig i sängen. Och inte nog med det så kom jag på att börja leta efter en skinnjacka som jag så länge velat ha. Jag har juh visseligen en röd, men jag vill ha en svart! och en brun. Hmm.
nåja, jag hittade iaf ett flertal som lockade mig- Inte nog med det hittade jag den sötaste jacka jag nånsin sett. (okej jag överdriver lite) Men det var riktigt jäkla fin! Egentligen för fin för mig. Men det är faktiskt något som jag skulle vilja ha. Nåja, bara se till att bli rik nu då!?

Förövrigt saknar jag mig karl, som vanligt har jag lika svårt att sova utan han. Nåja, kan juh ligga och drömma mig bort. Bort till en värld där jag har råd med massa nya kläder, jackor, skor, smink, parfymer, väskor...mmmm.....osv osv. Näe nu ska jag sluta!

Godnatt sverige!


Kommentarer
Elin

Haha! de var så de var menat fast de lät lite fel ;D

2009-08-08 @ 11:16:20
URL: http://sundstromelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0