Sunderbyn

Tjalle!
Ni som känner mig undrar garanterat vad som förskaffar denna ära att ha fått upp mig ur sängen imorse. Jaa då är juh faktiskt svaret mitt kära sunderbyn haha. Ringde dit imorse och fick en tid kl 10.00. Så det var inteså mkt att fundera över, bara dra sig upp ur sängen och göra sig i ordning. Baby mitt lilla hälsofreak hade då redan hunnit vara ute och springa, duschat och käkat frulle. Hejja! Men men jag är stolt att jag var uppe ur sängen just innan 8 iaf ;) Den karamellen kan jag suga länge på haha.

Behöver jag ens berätta vad jag ska göra på sunderbyn? näe jag tror faktiskt inte det. Får väl snarare återkomma med beskedet här senare. Maah. Håller tummarna för mig själv.

Näe nu ska jag hitta något att fördriva tiden med den sista tiden innan det bär av. Baby är så snäll och lånar ut bilen till mig så jag slipper åka äckel buss. Piiiuh vad skönt!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0