"Spelet"

Tjalle!
Dagen startade lite trögt. Men men alla dagar här i livet kan väl inte vara underbara!? Nåja, började med att käka en sukt god frulle iaf, innehöll bla jordgubbar, satan så gott ;) Sen var vi ute och promenerade i över en timme tror jag!? Har juh vart sjukt fint väder iaf, så härligt som faan var det! :) Efter promenaden insåg både jag och Mattias, att det inte längre fanns någon återvända. Molly luktade skit, och var smutsig om tassarna, hon behövde ett bad! Många protester uppkom som ni säkert förstår, men det hela slutade faktiskt rätt bra. Hunden luktar faktiskt inte lika illa, men tassarna vart snabbt lortiga igen haha. Nåja, vi gjorde ett gott försök iaf!

Till middag var Mattias och hämtade pizza. Gott som faan var det! Längesen vi ätit pizza också så jag tyckte verkligen det var på sin plats! ;) Efter pizzan körde jag Mattias till Tommi. Sen degade jag ihop mig i soffan och zappade mellan kanalerna. Inte så där jätte chokerande så var det bara skräp på tv. Så jag gjorde nått fantastiskt. Jag hämtade mig en bok som jag tidigare hittat hos baby och små bläddrat igenom så där lite snabbt. Den verkade spännande så nu har jag börjat läsa den. Har redan läst ett par kapitel och jag tycker den verkar riktigt rolig! "Spelet" tror jag boken hette om jag inte minns helt galet!? Handlar om killar som lär sig konsten att ragga typ!? haha. Nåja, kan försöka hålla er uppdaterade om den.

Nu ska jag bege mig mot soffan tror jag. Återigen zappa genom kanalerna och se vad det finns för skräp. Lr juste! har juh boken jag kan fortsätta läsa ;D Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0