Som ett litet barn

Tjalle!
I Brist på annat hamnar jag givetvis vid dumburken. Nåja, har faktiskt vart lite kreativ och städat Mattias bil. Lr bror har tvättat den utvändigt och jag invändigt. Så nu ser den bra ut, har ca 90kg hundhår mindre OCH luktar dessutom gott haha ;D Nu har jag tråkigt igen, finns inte så mkt att göra. Både mina bröder är med sin polare och mina päron är i Lule. När jag ringde och frågade vart dom höll hus så tisslades och tasslades det en hel del i andra sidan luren. Som svar fick jag "- Emelie, fråga inte så mkt. Snart är det faktiskt någon som fyller år!". Dom orden räckte för att min nyfikenhet skulle vara på topp. Dessutom längtar jag som faan tills jag fyller år. Det brukar jag aldrig göra!? Men nu är jag precis som ett litet barn. Nu är det iaf 13 dagar kvar, but whos counting!?! ;)

Nu ska jag packa väskan. Tror nästan jag börjar bege mig mot baby. Har iaf bestämt mig för att duschen får ske i Boden haha! Ses.

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0