Sängen är stor

Tjalle!
Efter att ha lagt ner min blogg design karriär så begav jag mig till soffan och zappade mellan kanalerna. Och som jag trodde så var det bara skräp på tv. Men men, det går juh inte att göra så mkt åt. Börjar faktiskt bli riktigt trött också. Men då är det juh det här med att gå och lägga sig själv. Mattias jobbar till 3-4, men mina ögon orkar verkligen inte vara vaken tills dess. Så det blir att krypa ner ensam. Nåja, han kommer juh faktiskt snart.
Imorrn blire nog mest troligt att dricka, men vart vet jag faktiskt inte? Men som sagt, jag är törstig så är inte så jätte brydd om vart drickandet ska ske haha. Nåja.

Nu är det första Maj dessutom, om ett par dagar rullar jag in på operations bordet igen. Gruvar mig faktiskt inte alls inför denna operation, tvärtom. Ser nästan fram emot den. Har haft så jävla ont den här omgången sen cystan dök upp igen. Men även om jag har otur med mina cystor (min hälsa överhuvudtaget egentligen), så har jag faktiskt tur i kärlek. Jag har mött killen som har precis allt en tjej drömmer om. Han är inte bara snäll, söt, omtänksam, rolig, vacker och har världens finaste ögon, han är faktiskt min. Och jag har verkligen insett vad det innebär att vara kär, det märkte jag den dagen jag föll för Mattias. Han är det absolut finaste som finns! Tack min älskade ängel för att du finns och orkar med mig, du är bäst !



Over and out
Puss&Peace



Bland det finaste jag har i mitt liv, min älskade pojkvän Mattias <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0