Påsk påsk påsk

Tjalle!
Jaa asså här var det juh ett tag sen man skrev. Har haft fullt upp hela påsken så har helt enkelt inte haft tid att sitta parkerad vid dumburken ;) Nyttiga jag! Kan dra en snabb version av min vecka sen jag skrev sist.

Torsdag: Skärtorsdag. Efter många om och men beslöt jag mig för att fara på skotecrossen trots min knapra ekonomi. Skotercrossen var lugn och trevlig. Härjade mest på med Sandra. Vi betede oss nog som resterande av "fylle klacken" som stod en bit ifrån oss. (Vi hade dock endast druckit cola). Nåja. Efter skotercrossen bar det av till mormor och göra sig i ordning och dricka vin. Sen ut på krogen. Var väl helt okej. Tyckte dock det var på tok för mkt folk! Blä.

Fredag: Dagen jag insåg att jag varit borta på tok för länge från Mattias. Så jag begav mig till Hedenäset mot kvällen. Det blev bastu och mys. En chill kväll.

Lördag: Vaknade tidigt och drog iväg till Happis med svärmor, svärfar och baby. Hann vara istort sett överallt i Happis och inhandlade lite allt möjligt. Avslutade med att frossa Max *mums*. Sen mot kvälls kvisten duschade man av sig shopping svetten, grävde ner sig soffan och såg på lördags filmen. Mysigt!

Söndag: Tillbringade halva dagen i soffan och var allmänt slö. Fick lax till middag och det var as gott. Åt sig prottmätt och vart ännu mera slö. Tillslut drog jag och baby på oss en massa kläder och begav oss ut i kylan. Var på lång promenad och härjade och busande en hel del på vägen. Var faktiskt riktigt kul! :)
Sen när vi var tillbaks väntade en varm bastu på oss. Gud så skönt! Efter bastun vart det chill och mys framför tvn.

Måndag: Steg upp tidigt, packade väskorna och begav oss till min hemmaplan Ryssland. Vi begav oss till Brattlandet och grilla korv med familia. Var på en groteskt jobbig promenad efter isen också, men välbehövlig får man väl säga haha. Sen mot kvällen klippte jag baby. Vi grävde ner oss framför tvn och såg film med pappi.

Tisdag: (Idag) Återigen, upp hyffsat tidigt och började packa väskorna m.m. Sen började bilen rulla mot Boden. Har lånat med lillebrors hund Molly också. Hon trivs som fisken här i vattnet. Förutom att hon vägrar bajsa haha! Men men, det löser sig. Nån gång lär det väl komma ett skit lass haha. Näe nog pratat om bajs.
Har varit väldigt kreativa idag och packat upp en massa, och skurvat ner och upp hyllor. Jag har även hunnit laga go mat och diskat undan (det värsta iaf). Nu ska jag snart duscha och bege mig mot sängen. Kanske inte för att sova men bara för att ligga där och njuta/tänka hur underbart fucking jävla skönt livet ibland är. T ex hur sjuk tur jag har haft som hittat Mattias. Man kan lätt säga att Mattias är som en högvinst på lotto. Men han är min lottovinst. Baby är bäst!!! <3

Kanske lägger in nå bilder här sen, lr imorrn. Beror på orken ;) Cya!


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0