Men typ jaa

Tjalle!
Väl i Boden så började jag med att duscha, som planerat haha. Sen ringde baby och sa ljuva ord i mina öron.

Mattias: "- Har du ätit middag?"
Jag: "- Näe!?"
Mattias: "- Bra då äter vi på MAX, jag bjuder"
YEEAH! Efter maten vart man paltiskt slö haha. Vi parkerade oss i soffan och glodde på hockey. Vi hade en liten vadslagning, och efter många om och men så vann jag haha ;D Jag vart nöjd som faan, Mattias är dock inte lika nöjd :P
Orkar inte förklara vadet här, men det viktigaste är juh faktiskt att jag vann ;)

Idag fick jag frukost på sängen, bra start på dagen haha ;D Sen pallrade jag mig upp och parkerade mig på balkongen. Termometern visade 31,4 grader! Vet inte om det stämde, men varmt så ute helvete var det. Fick lite färg också :D
Efter det har jag nog inte gjort ett dugg vettigt. Nåja, ikväll blire iaf tvättstugan, sen skulle vi ev hyra film.
Men nuvarande projekt är dock att pallra arlset till coop och köpa korv haha. Skriver mer sen. Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0