MAX är så mums

Tjalle!
Skitsämstpåattuppdateraminblogg.nu. Jag vet, förlåt. Äh! Vart inte att fara hem på fredag. John blund hann ta över mina ögon så det vart sängen istället för att sätta sig bakom ratten. Det gjorde jag nog klokt i. På lördag for jag som sagt tillbaka till Boden. Väl i Boden var vi och inhandlade lite go mat och begav oss till baby och börja laga till käket. Fläskfilé med potatis gratäng och massa sallad. MUMS! Drack vin och mös hela kvällen. As härligt!

Idag har baby vart och jobbat så jag kände att även jag var tvungen att bidra med någonting kreativt i vårt förhållande. så jag tog tummen ur arslet och tog min an gardinerna. Äntligen hänger dom där dom ska, fållade och allt. En smula stolthet känner jag faktiskt över mig själv, att jag lyckades. Bra Emelie!!
Städade till hyffsat ordentligt i laggen också. Sen tyckte baby att vi gjort oss välförtjänta av MAX och jag höll givetvis med honom! Så MAX vart det, sen bara mys framför tvn och så har det pågått hela kvällen. Snart blire prommis med Molly sen ska jag bege mig mot sängen. Är faktiskt riktigt trött. Ses och hörs.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0