Man lr mus?!?

Tjalle!
Tänkte bara säga att min Mattias är bäst! Idag insåg jag har mkt han tycker om mig (intalar jag mig själv iaf). Ni andra kanske istället uppfattar honom som "inte så smart", jag uppfattar honom som Man! haha ;D
För att ni ska förstå så ska jag vara så snäll och förklara för er.



Mattias står och låtsas sprayar sig i munnen med ett hårspray.

Jag: Fegis, Fegis! Vågar du inte spraya lr!?
Mattias: Klart jag gör!
Jag: Aah men kom igen då! Äru man lr mus!?

Jag behöver inte säga mer så sprayar han sig glatt rakt in i käften. Han såg dock inte lika glad ut efteråt, HAHA! Jag fick mig då ett gott skratt och ont i magen. Så nu tack vare Mattias kommer jag leva lite extra länge. (Ett gott skratt förlänger juh livet!) Tack baby för att du förgyller min tillvaro!
<3
Har även fotat en massa bilder sista veckan. Ska lägga in nån schnygg bild här tänkte jag. Sen blire prommis med Molly. Jo föresten, har vart utan nikotin i nästan 2hela dagar nu. Lite stolt är jag faktiskt över mig själv!


Over and out
Puss&Peace



Söt och sötare ;)


Sötfröt ligger och läser skvaller tidningar med mig :P


Sover som ett litet barn.Hur man kan sova gott med ansiktet så där ihoptryckt
är ett mysterium!?


Står och spanar från balkongen. Det enda som saknas är ett par sol glajjer ;)


Självklart tvingar pappa Mattias vårat fyrbenta barn att hejja på Manchester United.
Inte för att hon ser ut att misstrivas direkt!?


Vadå trivs!? Nåja, hunden har juh trots allt täcke och dunkudde.
Vem klandrar henne från att trivas?


Nystädat och med nya gardinerna. Snyggt om jag får säga det själv!

Mera bilder kanske ni får en annan dag. Cya! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0