Luuuleeeåå

Tjalle!
Idag har jag varit till Lule, alldeles själv. men det gick bra och var faktiskt ganska skönt att vara själv. Då slipper man anpassa sig efter nån annan och bara ta allt i sin egna lilla takt :) Fick tag i min klänning från Gina så jag vart nöjd av bara det. Sen köpte jag mjukis brallor till mig själv, på barn avdelningen HAHA! Inte är det juh för att man är liten och smal, snarare att man inte har nån röv haha. Nåja, dom var billiga och sköna som faan, så inte klagar jag ;)

Sen köpte jag mjukis brallor, en dragkedjs tröja, hårfärg och en hårgelé till baby. Tror han vart nöjd iaf, det vart då jag haha ;P Hittade dock flera hundra grejer jag hade velat köpa till Mattias, men men plånkboken sviker så då får man hålla igen. Nåja, jag är då iaf nöjd med Lule resan.
Nu håller jag på och färga håret på Mattias. Ska strax skölja ur det. Sen blire slingor på det, tror det blir riktigt fint! :) Och ja Johanna, jag ska bjuda på en "Resultat bild" endast för dig ;)
Nu ska här sköljas! Cya.


Over and out
Puss&Peace



Schnygg klänningen som numera hänger i min garderob ;)


Kommentarer
Martina

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-04-28 @ 14:16:28
URL: http://miniimartina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0