Lite mer uppåt

Tjalle!
Kom på att jag som vanligt inte kommit ihåg att uppdatera nu igen. Lr njaa har väl haft lite si och så där tid och humör att inte göra det kanske. Nåja, nu tänkte jag skriva lite iaf.
Igår vart jag bjuden på Diners av baby. Käkade god mat och kollade lite hockey. Sen givetvis puben p haha. Hinkade gladeligen i mig mina kära Emelicious och hade svin trevligt!
Idag vaknade jag vid 12 av att baby väckte mig. Dags för fotboll, jippie! För er som inte känner mig kan jag medela att jag inte alls tycker om fotboll. Men Peter hade match i Boden och då skulle jag få träffa Sanna så självklart :)
Efter fotbollen följde jag med Sanna och Peter till lule och hann jyra med dom ett tag innan jag fick köra Peter. Fick köra hans bil vilken var jävligt läskigt! Men förbannat kul. Lite mer drag i hans bil än dom andra bilar jag kört haha. Äh kul vare att prova på nytt :)

Efter ett par timmar i Lule och en massa svammel med Sanna så begav jag mig tbx till Boden. Mattias är dock ännu och jobbar och jag vet inte riktigt när han kommer hem!? Tänkte iaf ta mig en dusch och krypa ner i sängen snart. Är faktiskt riktigt trött. Och som vanligt har jag hört att det faktiskt är en ny dag imorrn, så detta får vara allt för mig denna gång.

Mattias Sundelin du är bäst!!
<3

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0