LESS!!

Tjalle!
Har tillbringat iaf dom närmsta två/tre timmar med att försöka lära mig att designa min blogg. Det går rent sagt åt helvete! Så nu lägger jag ner det där. Jag anlitar faan hellre nån, för nu har min kopp runnit över. Blä! Jag som verkligen ville lära mig :( Helt ute och cyklar är jag väl inte, men men. Jag lägger ner det iaf!

Btw, alla ni som firar valborgs, har ni haft en massa raketer och smällare hos er? Tänkte här i Boden har det smällt mer raketer än vad jag tror Kalix smäller på nyår. Hmmm. Skummt lr dumt!?!

Nu ska jag köra till statoil och gå hela vägen tbx till Mattias. Nej jag är inte dum i huvvet, finns faktiskt en anledning bakom den blivande händelsen.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0