Guess who!?

Tjalle!
Övertalade min bror om att följa med mig till schaliix och inhandla snarra och hyra film, lyckades. Så vi stal bilen och begav oss till stor stan. Där var det precis lika dött som vanligt, huvva. Hyrde Patrik 1,5 och Barnhemmet. Ja jag vet, jag har sett Patrik 1,5 förr, men resterande av la familia ville se den. Så faan, klart man offrar sig för laget! Barnhemmet var otroligt seg startad, men tycker faktiskt inte den var dålig. Vilken jag hört många tyckt att den är!? Nåja, smaken är som baken. Har iaf vart riktigt trevligt att umgås med familia, inte så ofta man gör det nu för tiden.
Skönt att vara utan Mattias också, skönt att få krypa ner i en stor kall säng själv.....Där ljög jag, oroa dig inte baby. Jag är som en nykär fjortis. Jag har inte varit utan Mattias ett dygn ännu och jag saknar honom redan, massor. Ser dessutom inte alls fram emot att sova själv inatt! BLÄ! :(

Imorrn om det är fint väder tänkte jag dra med mig Molly och gå ut på isen en sväng, härligt härligt. Sen blir det nog skotercross och ev utgång. Beror på om jag får med mig nån ut. Nåja, nu ska jag börja bege mig mot sängen. Är riktigt jävla trött. Men jag tänkte bjuda på en gammal bild på en liten chikk med trukker keps. Guess who!?

Mattias <3


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Linn

barnhemmet är ju bra =) (om man har sett hela filmen. annars lebbig...)

2009-04-10 @ 02:52:41
URL: http://linnbertils.blogg.se/
johanna

Söt du var på bilden ;)

2009-04-12 @ 13:49:23
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0