Gå och soov!

Tjalle!
Ja vad kan man säga om denna dag? Jag skulle kunna säga värdelös istort sett. Har inte gjort ett skit vettigt alls idag. Har nött DH för fulla muggar och sett alla avsnitt som finns ute nu. Men faan så bra serien är, me like!
Dagens höjdpunkt var att vakna av att en, lr egentligen två, söta nallar satt och titta på en. Tack igen baby för nallen, den var svin söt! Det är btw min karl me ;)

Näe nu har jag vart så duktig och duschat, borstat tänderna, smörjt in mig. Och nu ska jag bara kamma ut mitt svinto hår och sen bege mig mot sängen. Måste upp 8.30 imorrn. Återstår väl att se om jag håller mig vaken hela dagen efter det lr om jag beger mig tbx till sängs. Imorrn är det en ny dag med nya tag. Ses och hörs.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0