25 år idag

Ja idag blir jag 25 bast. Känns? Som vilken dag som helst 😊 
Har hört att många har åldersnoja när som blir just 25, och själv känns det bara som en bra milstolpe i livet. Känns faktiskt som att man inte klassas som vuxen på riktigt fören man nått denna ålder? Ingen rynkar väl på näsan till en 25 årig mamma? 

Jaja, nu är jag iaf ett år äldre och dagen tillägnas jobb. Efter jobbet ska jag hem och fortsätta baka klart. Igår blev det choklad cookies med vitchoklad, vitchoklad tryfflar med kokos och lime, och havreflarn med apelsinkräm 👍 
Idag blir det äppeltosca, chokladbollar och ev en plåt med nå rutor lr nått 😊

Ha en awesome torsdag ni som råkar läsa detta! 

Det blir en selfie idag, jag fyller ju trots allt år 😉





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0