Jobb jobb jobb

Nu har jag under en veckas tid (inne på andra veckan nu) jobbat helt själv på caféet och därmed tagit hand om beställningar, dagskassor, inhandling osv osv helt själv. Har vart både svettigt och nervöst men gått över förväntan!
Chefen kommer hem ihelgen och det ska bli skönt att få lämna bort "det stora ansvaret" igen 😝 men nyttigt har det vart om inte annat! Har stigit upp just efter 04 varje dag vilket gjort att kvällarna blivit tidiga. Det har INTE varit kul alls! 

Idag åker Mattias till Hedenäset och blir där med molly tills onsdag. Det betyder tomt och tyst hemma, och det är väl på gott och ont (mest ont).

Tiden springer ju dock iväg och på samma gång som att det känns somom  man hunnit med tusen saker, känns det samtidigt som att man står still och trampar. Har gjort mkt naglar på sista tiden vilket verkligen är jätte kul! Dock håller inte min nacke och skuldror med mig 😓 MEN, på torsdag ska jag på massage och tillknäckning. Ska bli helt sinnessjukt skönt! 

Förövrigt händer allt och ingenting. Jag suger på att komma ihåg bloggen men måste skärpa mig. Inte alls kul när jag knappt har några inlägg att läsa från sista året 😓 näe, skärpning!


Grattis på namnsdagen min älskade lillskorpa! Idag är det Alice och det heter mollan i efternamn efter min älskade gammelmormor som tyvärr Inte finns bland oss mer ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0