Hesheten från helvete!!

I lördags kväll/natt blev jag superhes vilket chockade mig då jag endast vart hes en gång tidigare i mitt liv (för drygt 10 år sen, och det höll i sig en dag..)
Nu har det gått så långt att det bara väser/sviker luft när jag överhuvudtaget försöker säga något, så nu får jag glatt vara tyst. Jävligt roligt! 
Vi är i Hedenäset hos Mattias föräldrar och blir här tills på söndag. Mattias bror Fredrik är här min sin dotter Stella så här härjas det för fullt mellan molly och kusin Stella. Jag kan ju dock inte hjälpa så jäkla mkt med att säga till dom. Har försökt men det är inte så noga att lyssna på en vuxen som bara väser.
Nåja, Mattias är väl nöjd nu när jag är tyst....


Nu ska jag höra om det blir någon bastu ikväll så man får känna sin ren och fräsch innan läggdags 😊 

PS. Vilket jäkla sommarväder vi fått!! Alla tummar vi äger upp till det! 😃😃😃👍👍👍👍👍👍





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0