Hösten är här på gott och ont

Som vanligt är jag sämst på att uppdatera bloggen!
Det mesta som händer i livet uppdateras på insta lr fb som för många andra och bloggen försvinner liksom ur minnet.

Hösten har snabbt kommit till oss och mornarna bjuder på kyla medans dagarna fortfarande är riktigt varma. Tummen upp för mörka kvällar med en massa ljus! Tummen ner för hur lite regn vi haft. Jag äääälskar ju regn!
Annars rullar det mesta på. Jobbar mer och mer vilket är jätte roligt! Sen har jag gjort alltmer naglar i takt med att jag jobbat mer, vilket är lite ironiskt 😂 men jag älskar det!

Molly har vi fått veta att är komjölksprotein allergiker, vilket suger så hårt! Hon är jätte duktig och har tagit det hur bra som helst, men mammahjärtat brister när ens treåring konstans måste fråga om hon tål. Älskade barn ❤️

Igår var hon förövrigt på sin allra första danslektion och det gick superbra! Var lite osäker på ifall hon överhuvudtaget skulle släppa min hand då hon snabbt blir blyg när det är mkt människor. Men tur som var så går hennes bästa dagiskompis i samma grupp så dom peppade varann och gick iväg själva. Sen fick vi föräldrar gå ut och vänta. Sen var det en mktk stolt men ack så trött danstjeje som kom ut ur danslokalen. Men längtar redan tills nästa gång 😉 
Jag vet att det låter både klyschigt och tjatigt, men seriöst, hur i hela friden kan hon redan ska bli 4 år?!?! Min lilla prinsessa. Du är så klok och fin, mitt hjärta brister nästan varje dag av den kärlek jag har till dig. Jag önskar att alla får uppleva en förälders kärlek till sitt barn för det finns inget starkare! 







Förövrigt var jag, Sandra och molly på Ikea där vi äntligen(!) inhandlade en ny säng till mig och Mattias som skall levereras till oss idag! Herreminjesus vad jag längtar efter att få gå och sova ikväll! 😁😁😁 tror jag och molly provlåg i varenda säng på Ikea. Tillslut vart det en riktigt mjuk och skön madrass till mig, medans Mattias fick en hårdare då han vill ha det så. Sen ökade vi på bredden från en 160 till en 180, så nu kommer hela familjen kanske rymmas utan att någon ska behöva känna som om dom gått en boxningsmatch under natten 😂

Ikeabruden 😉

 
Annars är jag inne i en period där jag mår väldigt bra! Känner en slags ro i kroppen som jag inte känt på flera år då jag insett och accepterat väldigt mkt. Jag tror jag skulle våga påstå att jag blivit starkare och lastat av en jäkla massa onödig energi som jag burit på i många år. Dock är det samtidigt mkt hjärnspöken kvar att sålla ut, men det går åt rätt håll! En dag i taget 😊


P.s Mattias, jag älskar dig. Massor! 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0