Nu jävlar vänder vi detta! 💪💪

Har tagit tag i träningen (ännu en gång, jag vet). Men hitills går det jätte bra och det är så jäääkla roligt! Dessutom har jag lyckats kombinera maten med träningen för en gångs skull. Annars brukar ju vara bra på det ena lr andra 😂
Är iaf svinpepp! Inte blev jag mindre pepp idag efter att ha ställt mig på vågen hos mamma. Vägde mig vid jul, direkt på morgonen. Och sen idag efter att jag hade ätit middag. Det skiljde -8.5kg på vågen!!!! Kommer inte ihåg sist det var kul att stå på en våg. Man jävlar så skönt det känns! Äntligen är bollen i rullning 😁😁😁😁
Har väldigt långt kvar tills jag är framme i mål. Men om 0,5kg har jag nått mitt första delmål. Efter det -5kg till. Sen gärna -5kg på det. Dock är jag inte så fast i själva siffrorna egentligen, utan jag vill se på min kropp och kunna känna förändringarna. Gaah, blir som sagt förändringars år detta 😉💪👌


Lite mindre modell Emelie, men betydligt mindre fett ska hon ha, och framförallt. MER MUSKLER!! 💪💪💪



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0