"Tre steg fram, och sju steg bak"

Livet består att prövningar av alla olika slag och jag har valt att tro att saker händer av en anledning. Kanske inte allt. Fast jo, jag vill ändå tro det. Även om man så många gånger inte alls förstår varför. Logiken i "därför" när man bara kan ställa sig frågan "varför".
När det ibland känns som att hela universum helt enkelt bestämt sig för att gå emot en.
Jag som alla andra har mitt bagage, mina händelser, minnen, tragedier, lycka och så mkt mer. Men allting blir ju en del utav en. Man formas, utvecklas och lär sig. Förhoppningvis mer än vad man förstår.
Som jag nämnt tidigare så har detta året varit så, ja,.. händelserikt?! Milt sagt. 
Det känns som att jag hunnit vara ner i helvetet och vänt om jag ska vara riktigt ärlig. 
Det är mkt än som jag inte förstår "varför", men som sagt har jag valt att tro att allting händer av en anledning, så jag får förhoppningsvis svar tids nog.

För många låter det nog både klyschigt och naivt, men tänk så sjukt tråkigt livet vore annars!?! Näe, jag står fast vid det, även om det kanske inte stämmer. För det lär jag väl kanske aldrig få svar på?


#nattförvirringnärdenärsomvärst







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0