Lördag

Tiden springer verkligen iväg! Nu är det snart måndag igen, sen är det plötsligt fredag och vips! Måndag och ny vecka. Gaah, vad tiden går fort! 
Idag har vi vart och kikat på kläppenfestivalen som några bodensare anordnat. Mkt bra gjort! Mattias var med i en löpartävling och kom på 10 plats av 70 startande, vilket jag tycker är riktigt bra! 
Jag och Lilli var givetvis och hejade fram honom 😘

Sen har vi faktiskt inte gjort någonting välbehövligt (typ städat som behövs), utan har bara myst på här hemma. Men skönt har det varit! 

Imorrn vette tusan vad som händer och sker? Städningen är ju iaf kvar,.... Yeeij! 
Nu ska jag iaf sova. Är riktigt slut! 
Hoppas ni alla som är ute har en riktigt bra kväll! Jag önskade jag kunde joinat. Men, en annan gång 😉


Mina fina! ❤️






En trött mamma såhär en lördag 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0