Work hard, stay strong

Fredag, efterlängtade fredag. Efter en dag med fullt upp på jobbet var det bara hem och lägga sig i soffan. Not! Har gått an som en dåre här hemma med dammsugaren, trasa och skurmopp, men ack så skönt att få det bortgjort. Nu luktar har gott och fräsch plus att det ser ju helt okej ut också.
Till och med lilli vart inspirerad av sin mor och har varit värre hjälpsam (hör och häpna)! 

Efter att ha slängt ungen i säng och mer lr mindre legat under badkaret och gnuggat rent så gjorde jag mig en skål med färska jordgubbar, banan och vaniljkvarg. M-m-mmhh! Fredagsgodis deluxe <3 


Har inte hunnit med någon träning idag då Mattias vart iväg och dömt hockey, och det känns surt. Samtidigt lär jag ha hunnit bränna ett par kalorier med tanke på hur jag gått an här hemma. Så tummen upp för det! 

På tal om att bränna kalorier så har jag nu gått ner 3 kg på 3 veckor, vilket känns lite men egentligen är väldigt bra. Känns sjukt skönt att ha kommit igång med träningen och att faktisk se resultat på "helvetes plattan" (läs;vågen). 
Så åt rätt håll går det ju iaf! :) en dag i taget. 

Imorrn har Lilli fått välja vad vi ska göra bara hon och jag. Ni kan aldrig gissa vad hon vill hitta på! 
Ni som gissade på shopping gissade helt rätt! Inte nog med det har hon redan bestämt att hon ska få shopping pengar av pappa, och det ska vara som stora lapparna. Ja, för tydligen handlar man bara med dom små lapparna på små affärer och vi ska ju bara på stora affärer imorrn. Daah!

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0