hur har jag missat detta med kvarg?

lr missat och missat har jag väl inte gjort med tanke på att man läser det lite precis överallt. Iaf så köpte jag hem min första burk kvarg och hade väl inte allt för höga förhoppningar. Så i en liten tallrik rassla jag ner lite hallon, blåbär, banan och en klick kvarg. Men alltså, jävlar i min lilla låda så gott det var! Nu gäller det bara att inte äta sig less på det då det faktiskt är både gott och nyttigt.
Planen här hemma är att börja äta lite hälsosammare och framförallt inte slarva med maten som man gör allt för ofta.
Sen ska jag även måla om i köket och piffa till det där så det blir mysigt och trivsamt, vilket jag inte alls tycker det är nu. Ringde till bodenbo och fick tummen upp för det så nu ska jag bara lyckas hitta rätt färg och sätta igång förhoppningsvis. Det får bara inte bli för dyrt, för det har jag lovat karln min ;)



Kommentarer
Sars Weiberg

Kesella hallon tycker jag är sjukt god med bär till också! :)

2014-01-08 @ 19:28:17
URL: http://www.saaraweiberg.blogg.se
Sanna

Kom ihåg att köp lättkvarg också om du vill ha lite kalorier :) Kesellas smaksatta har mycket fett så jag köper naturligt från Coop eller Ica, eller min favorit från lindahls, finns i vanlige lelr jordgub - yum! :) Du får kika min blogg, komemr lite tips och sånt som jag gör där :) i slutet av veckan kommer jag lägga upp allt jag ätit och tränat i veckan med :) Kram

Svar: Jo har sett det :/ brukar dock bra ta en liten klick! 😄 jag har provat lindahls jordgubb, den var ju svin god! Smakar yoghurt 😁
Xplosive

2014-01-23 @ 11:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0