fullspäckad dag

efter en mkt trög start på morgonen och efter många tunga tuggor gröt så befann jag mig på jobbet. denna vecka jobbar jag på skolans café tsm med annika och det är alltid lika trevligt, för alltid hittar vi något nytt att skratta om.

Efter jobbet hann jag just hem och pussa mina älsklingar innan frida kom förbi och det var dags för mattias att åka till ökx och döma hockey.

Så efter att han åkt passade vi på att åka och kolla på färg och tapeter till köket (ni vet, "när katten (läs; mattias) dansa råttorna på bordet" ungefär ;)
kan säga att det blev både färg och tapet och billigt kom jag undan! Åh vad det kliar i fingrarna efter att få sätta igång men det blir inte fören imorgon ev. först jobb, sen naglar, fredagsmys med lilli då mattias jobbar, sen, om jag orkar så tänkte jag sätta igång med spackling och sånt. gaah! kan tiden gå liite fortare just nu ;)

min lilla charmör ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0