Att vara lycklig

Det är så jäkla skönt att vara lycklig. Bara kunna vara avslappnad och lycklig. Jag älskar min familj, mina vänner, mitt jobb. Ja det mesta känns bara bra just nu. Mer pengar skulle jag inte tacka nej till givetvis och ett x antal mindre på kroppen, men kroppen ska jag återigen fortsätta jobba med :) Förhoppningsvis blir det ett träningspass imorgon. behövs!!!

Sen har jag tagit tummen ur och bokat en tid hos frissan så på lördag skall barret fixas med både färg och klippning ;) wihooo! Sen i februari flyger jag och Moa till sthlm och ska ha tjej weekend med en massa mys plus att vi ska kolla aviici :D ska bli så fruktansvärt roligt! som sagt, livet flyter på bra nu och jag mår bra, men allting kan alltid bli bättre! :)


nu drömma vidare om lite nya snygga kläder och framförallt snygga träningsbrallor *dreggel*

godnatt på er!



De assnygga brallorna är från better bodies och så fort jag har råd OCH kpmmit igång bättre med träningen så ska jag klicka hem dom! :D en bra morot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0