2014

nytt år och nya möjligheter? ja vi kör på det! :)

känns helt galet att blicka tillbaks på 2013 och inse hur otroligt fort det faktiskt har gått! ungen växer, pratar och ifrågasätter allting, konstant. Hon älskar att sjunga, spela på sina instrument och är skiftar mellan att vara hur blyg som helst till att gärna allas blickar ska vara på henne. ja som en normal treåring skulle man nog kunna säga.

förövrigt har jag fått en 75% anställning på ett supermysigt cafe inne i stan där jag trivs som fisken i vattnet!

mattias är jag lika kär i än om inte mer. hur lycklig den killen kan få mig alltså. Sen att han retar gallfeber på mig mellan varven, ja det hör väl också till ;)

och nej, ännu inget syskon till molly och vi får se hur/var/när/om det blir. den vanligaste frågan jag och mattias får nu för tiden är "hur gammal är molly nu"..."3, jaha men då är det ju dags för nästa".
ja fast finna den någon tidsram man måste följa helt plötsligt? sen att vi måste genomgå ivf gör ju inte saken lättare. men men, kommer tid kommer råd! :)

nu ska jag lägga en övertrött 3 årig terrorist. wish me luck!

gott nytt år på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0