Hundra järn i elden

Så har det känts idag. Sov skit dåligt inatt av okänd anledning!?! Jobbade som vanligt, sen direkt till Kicki för att inhandla nagelfilar, hem och snabbt trycka middag. Hann precis lägga ner gaffeln på tallriken när det ringde på dörren och Annika kom för att göra naglar. Efter att ha gjort naglar tog jag över vilddjuret från Mattias för att snöra henne i säng. Det tog ju sin lilla tid.
Efter tt hon somnar svida jag om till träningskläder för att mata av ett gympass. Skönt att äntligen få inviga både mina nya träningsbrallor och träningshandskar. Handskar är verkligen sköna och gör träningen så mkt bättre så det blir enorm skillnad på greppet! 

Efter en dusch, peeling och rakning av alldeles (påtokförjävlalängesenjagrakabena), och en insmörjning senare kände jag mig som en ny människa, och så grävde jag ner mig i soffan med en Mattias och en skål med jordgubbar, banan och kvar i famnen framför veckans avsnitt av shemless. Bra avslut på denna dag med andra ord! :) 

Nu är jag dock så jäkla trött att det svider i ögonen så då är det väl bäst att somna. Sweet dreams!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0