måndag, ny vecka!

förra veckan gick i sjukans tecken och det hoppas jag vi lämnat bakom oss för denna sommar. hostar än gör dock både jag och molly och det verkar som att det är väldigt många andra som också åkt på förkylningar. fasen när det är sommar vill man ju vara frisk!!

nåja, idag tyckte lilli det var dags för shopping och vem är jag att neka min söta (lite för söta) dotter då. Sagt och gjort! lilli kom stolt hem med sina nyinköpta prinsess trosor, två tshirtar och hårklämmor :) själv hittade jag lite fina kläder men ingenting fick följa med hem denna gång.



solen skiner och himlen är blå. helt fel tid att vara förkylda på då jag gärna hsde hängt på stranden idag. men men det kommer väl tid för det också hoppas jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0