hudiksvall

vi lämnade boden i fredags morse just efter 5 på morgonen och var framme ca 13.45. fredagen åt vi på olearys och bara tog det lugnt. Igår var vi på bröllop som är anledningen till varför vi är här :) det var verkligen ett Super fint bröllop nere vid vattnet, strålande sol fast med svalkande vind. brudparet bara glittrade hela dagen ända fram tills natten då det var dags att runda av :)

idag har jag haft den mysigaste dagen på otroligt länge! började dagen med en smaskig hotell frulle för att sedan bege oss till poolen som vi hade helt för oss själva. mysigt och jätte roligt, dock liiite väl kallt men man vänjer sig ju snabbt :) efter det blev det en sightseeing tur runt stan som är så otroligt fin och mysig! mkt vackra byggnader, familjärt och lugnt. nästan alla människor man möter hälsar lr ler så jag förstår verkligen varför det kallas för glade hudiks :) srb tog vi en skön siesta för att sedan bege oss ner mot stan för en mkt god middag! nu ligger jag nerbäddad och nyduschad och våndas över att detta är sista5 natten :/ saknar min underbara unge där hemma dock så det ska bli otroligt skönt att bara få komma hem och krama om henne ♥ näe, vet ni inte vart ni ska åka på semester, åk till hudiksvall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0