Minus på vågen

Äntligen!
Invigning här hemma och vågen visade -0,8kg. Nu är jag uppe i en viktnedgång på sammanlagt -2,8kg på 3 veckor.
Det går långsamt men det går iaf åt rätt håll! :) har inte tränar något utan vart lat, lr ganska lat för lite har jag vart igång iaf.
Äter inte hur strikt som helst, men dricker knappt någon cola alls vilket gör ganska mkt. Sen äter jag betydligt mera frukt vilket jag egentligen älskar men aldrig köper hem? Knäpp man är alltså...

Men men, tar en dag i taget och så länge vågen står på minus är jag nöjd! :) -3,2kg till så är jag framme vid första delmålet, så det känns ju trots allt inte helt omöjligt :)



Kommentarer
Emma

Bra jobbat!! :)
Jag har lagt om kosten en del och håller koll på vad jag stoppar i mig samt äter 5-6mål om dagen men de har gått så seeeeeeeeegt fram till ngn vecka sen, nu börjar det släppa lite mer :)

2013-04-19 @ 08:29:07
URL: http://emmastromback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0