Vad händer?

Just nu känns min omgivning väldigt underlig. Folk har förändrats drastiskt och beter sig på sätt som jag aldrig kommer förstå mig på. Sen flyttar fler av mina vänner vilket känns surt, men givetvis är jag glad för deras skull. Dollarstore har satt fram julsaker (why?) . Sen har jag en känsla i magen som jag haft över en vecka, en känsla jag inte riktigt kan identifiera? Men nått lurt är på gång tror jag, vet inte varför det känns så!

Nåja, jag försöker vara positiv för i det stora hela är äntligen hösten här som jag sett fram emot, även fast det känns surt att "sommaren" redan är över. Tur att jag älskar regn och mörka kvällar ;)
Näe nu ska ni inte behöva läsa mer av mitt kryptiska och något underliga inlägg, men ibland är det skönt att bara skriva ner sina tankar, även om det blir något förvirrande ;)
Godnatt kära vänner <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0