Lite festligheter

I fredags blev det en sistaminuten ide om att åka till Lule, käka på olearys, bowla och allt annat skoj som finns där. God mat med goda vänners sällskap, och sen att jag satsade 30kr på jacken och gick där ifrån med 1400kr, ja det gjorde inte saken sämre ;)

Igår var jag till Luisa och Jonas och festade. Sen drog vi vidare på lotus för att festa vidare. Var en riktigt rolig grupp människor och hade jätte roligt! :) känner dock efter helgen att nu blir det vääääldigt nyktert ett bra tag framöver. Måste börja tänka på vad jag stoppar i mig nu också då jag känner hur jag svällt som en gris sista tiden. Blä!
Nåja, det får bli vad det blir :)

Nu ska jag plugga lite historia för att sedan mysa ner mig i sägen med mina älsklingar. Molly har fått somna med pappa i vår säng så där ligger dom så sött och snarkar, knappt avis!



Kommentarer
REBECCA

DU ÄR SÅ HIMLA SNYGG ÄLSKLING!

2012-10-04 @ 19:07:52
URL: http://ohmycarotte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0