I can forgive but never forget

Idag har jag hunnit lämna Molly på dagis, fixat mig anständig i hår och ansikte inför passfoto, vart på möte och träffat min historie lärare, lunchat med Luisa, fixat pass, avslutat min medlemskap på step in, hämtat Molly, sett Molly mus 186799 varv (känns så), hämtat Sandra, handlat, ätit thaimat, kollat hockey, äntligen fått Mattias att kolla en ny serie med mig :) helt ok dag som gått väldigt snabbt! Imorrn är det fredag och snart är det jul. Typ?!? Galet!

Annars? Något nytt? Ja massor på gott och ont. Men ser ljust på framtiden vilket är huvudsaken :) är galet sugen på att göra naglar så om någon är sugen får ni jätte gärna höra av er!!!

Näe, vart inte så mkt vett i detta inlägg eller, but hey, it's something!
Godnatt kära vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0