Grått precis som humöret

Igår var jag lila grå som vädret utanför. Varför? Var allmänt deppig och saknade kompisar, tänka på negativa saker som drog ner mig snabbt osv. Vette tusan vad det var? Antar att man behöver såna dagar också. Var iaf förbi Sandra en sväng och snackade skit och skrattade åt allt och ingenting, precis vad jag behövde! Gick och la mig med en bra känsla i magen trots allt :)

Sen att denna morgon började med fet sovmorgon, ja då kan man väl inte vakna annat än glad när skrållan står och ropar "mammaaa, aaakna". Älskade pussunge!

Idag ska vi umgås med Sandra som flyttar imorrn. Sen måste vi passa på att umgås med pappa Mattias som åker bort på övningsdygn i 10 dagar fr.o.m. Imorrn :( Näe, då passar vi på att rymma till Kalix!!

Nu ska jag ringa några samtal innan jag glömmer bort det. Ha en bra måndag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0