Min tur då

Redan igår hade jag fått torrhosta men imorse hade det slagit ut helt, ingen röst, ont i lungorna och feber. Jävla typiskt!

Över till det positiva, ÄNTLIGEN har vi fått åka hem! :) mollys sänka låg på 113, vilket är högt men betydligt bättre än 200 vilket den låg på igår. Hon strålade av lycka när jag sa att vi ska åka hem. Sen klappade hon händerna och sa "yeeeeij" :D hon är verkligen en kämpe min lilla tjej och har fått vara så duktig, trots all smärta. Ser finns verkligen ingenting mer knäckande än när ens barn är sjuk och har ont, och du kan inte göra någonting. Hade kunnat betala stora pengar för att byta med henne!

Nåja, nu är vi som sagt hemma och all energi ska gå år mys och kurera oss så vi blir fit for fight igen! :)
Molly hälsar tusen tack för alla krya på sig hälsningar! :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/537995/images/2012/pic_201000155.jpg" class="image">



Kommentarer
felicia - fotokobran

Jag hoppas du har förberett dig för en superhelg! :)

2012-05-03 @ 23:04:32
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0