Det försvunna planet

Har drömt mardrömmar om det försvunna planet inatt. Drömde att Mattias var med i planet och jag fick inte vet någonting. Huvva vilken klump kag hade i magen när jag vaknade. Saken blir ju inte bättre av att man inte kan ringa och försäkra sig att han mår bra så man förstår att det bara var en dröm.

Nu är det ju så att jag vet att han inte var med på planet. Han hörde av sig igår morse och frågade mig om planet och om det hänt något annat. Dock har jag inte pratat med honom i telen sen i tisdags :( men det räcker med att inte kunna få bara ringa när man vill, för att hjärnan ska spela en massa spratt.

Nåja, jag hoppas iaf han har det roligt där borta, här hemma är han då saknad. Väldigt mkt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0