Mammas lilla skatt

Ingen förbättring med förkylning här inte, snarare tvärtom. Molly har blivit ännu snorigare och har fått mera feber så tur att vi höll henne hemma så hon får kurera sig under helgen. Stackarn är jätte trött och är inte sådär jätte brydd om att äta, tur som är så dricker hon jätte bra :)
Just nu är hon jätte trött men försöker roa sig själv och hålla sig vaken. Skulle jag lägga henne nu skulle hon vakna om en timme igen och det vill vi inte. Natten som var har vart nog jobbig, och då gick hon ändå och la sig i tid.
Näe nu ska jag tappa upp ett bad åt henne. Jag frågade om hon ville bada och då pekade hon på toadörren. Ett tag senare sprang hon dit och står nu och bankar på toadörren så det är bäst jag fixar hennes bad nu ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0