Kalix

Är i Kalix över helgen medans Mattias är med Molly i Hedenäset. Tanken var att göra naglar ihelgen eftersom efterfrågan var så stor, dock kunde nästan ingen komma ihelgen, såklart. Har iaf en kund imorrn och om någon är intresserad får ni gärna höra av er så fixar vi något :)

Annars händer inte så mkt. Min hjärna går på högvarv. Saknar min lilla prinsessa så det gör ont. Gud vad jag älskar min lilla skatt!! <3 men hon har det bra med pappa hos farmor och farfar, det vet jag.

Känns som att det är väldigt mkt nu och det mesta jobbar emot mig tyvärr. Många val och mkt nytt. Vad det ska bli av allt vette tusan. Nåja, den som lever får se.

Nu sitter vi och inväntar maten hos mamma. Blir någonting fläskfilé aktigt så det ska bli gott! Ulf och hans din ska också komma hit :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0