Ny vecka, nystart?

Steg denna morgon upp 1,5 timme innan Molly, frivilligt! Fast jag sovit skit dåligt! Bara för att jag bestämde mig igår kväll för att nu jävlar måste jag vända på dygnet.
Har ätit bra idag och även vart och tränat på step in. Fick bättre än väntat men jävlar jag lär ha ont imorrn, lr näe, i övermorrn (får nästan alltid träningsvärk 2 dagar efter?!?)

Iaf har jag inte satt något mål egentligen, vill mest börja med en förändring för jag tror det går lättare åt rätt håll automatiskt efteråt. Nåja, imorrn ska mollan på dagis så jag funderar på att fara och träna då, men den som lever får se :)
Nu ska jag sova, jäklar jag ska sova. Hoppas jag. Godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0