Spruträdd

Idag följde jag som sagt med mamma och lillebror till Sunderbyn för att han skulle operera bort en tand. Han fick först lugnande men det räckte tydligen inte för när som skulle ge han bedövningen i munnen (sprutan), då vägrade han. Vi försökte med allt men ikket! Så det enda han fick idag var en gratis fylla haha.
Näe stackarn, han är verkligen livrädd för sprutor :/

Efter det for vi till Lule en sväng och började med att äta på Max. Klantarslet jag lyckades hälla ut colan över hela mina byxor och i min handväska. Yes!! Kan ju tillägga att jag hade ljusa jeans...
Jaja, bara gilla läget och uppsöka en affär med jeans. Blev ett par svarta från Gina i bara farten. Jisses vad folk han stirra på mina byxor. Blött och kladdigt var det också. Huvva! Hade inte alls räknat med denna utgift, typiskt! Men men.

Nu ska jag vara lite social med Viktor och mamma som är här och hälsar på till mollys stora lycka. Hennes min när dom var med och häktade Molly på dagis var priceless! :)

Mina nya jeans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0